Hvordan kan vi hjælpe dig?

  1. Spørgsmål vedrørende min ordre
  2. Betaling
  3. Fragt og levering
  4. Reklamation, fortrydelsesret og returnering
  5. Reklamationsret, Rengøring & vedligeholdelse samt installation
  6. Service: Kontaktoplysninger & Feedback

 

1. Spørgsmål vedrørende min ordre:

Kan jeg foretage ændringer og/eller annullere en ordre jeg allerede har fuldført?

  • Dette afhænger af om vi har afsluttet behandlingen af din ordre. For at foretage ændringer på din ordre, vil vi bede dig om at kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. For hurtigere betjening beder vi dig om at have dit ordrenummer klar. Som kunde har du 14 dages fortrydelsesret, fra du modtager varen. 
  • Du kan finde vores åbningstider og kontaktoplysninger her.


Kan jeg se om min ordre er afsendt?

  • Du vil modtage en opdatering på e-mail når din ordre er klar til afsendelse. Denne e-mail vil også indeholde dit pakkenummer. Ved hjælp af dette, vil du kunne følge din pakke under hele forsendelsen.

Kan jeg spore min ordre?

  • Ja, du kan spore din ordre. Når din ordre er klar til afsendelse vil vi sende dig en e-mail med dit pakkenummer.

Kan jeg også købe Kvadrat tekstiler på kvadrathome.dk?

Kan jeg købe Kvadrat tæpper på kvadrathome.dk?


    2. Betaling:

    Hvad er betalingsbetingelserne?

    Hvilke betalingsmetoder tager I imod?
      Hvornår vil jeg få mine penge tilbage efter at have returneret min ordre?

       

      3. Fragt og levering:


      Hvilke leveringsmuligheder har jeg?
          • Vi har et tæt samarbejde med GLS, der sender alle vores ordrer ud til dig. Hvis chaufføren ikke fanger dig mens du er hjemme, har du muligheden for at afhente din pakke i din lokale pakkeshop.
          • Du kan spore din ordre fra det øjeblik vi sender dig en e-mail med dit pakkenummer.
            Hvornår vil jeg modtage min ordre?
              • Vi bestræber os på at afsende din ordre den efterfølgende hverdag. Vores leveringstid efter afsendelse er 2-3 arbejdsdage. Bemærk venligst, at vi ikke sender i weekender.
                Kan jeg spore min ordre?
                  • Ja, du kan spore din ordre. Når den er klar til afsendelse, sender vi en e-mail med dit pakkenummer.
                    Jeg har endnu ikke modtaget min ordre, og der er gået mere end 3 hverdage – hvad gør jeg?
                      Hvad er Jeres fragtgebyr?
                        • Vi tilbyder fri fragt ved køb over 1500 DKK, ved ordrer under dette beløb er vores standard fragtgebyr er 55 DKK.
                          I tilfælde af returnering, vil der være et returgebyr?
                            • På Kvadrat at home tilbyder vi fri returnering til alle vores kunder.
                            • Returguide:
                              • Når du modtager din pakke, indeholder den udover din vare også en returformular. Venligst udfyld denne formular med den returkode, som bedst beskriver årsagen til, hvorfor du ønsker at returnere dit køb.
                              • Genbrug den kasse, du har modtaget dit køb i og vedlæg venligst returformularen sammen med varen, du ønsker at returnere.
                              • I din pakke finder du også en returlabel, som du skal placere oven på den tidligere anvendte label, så der blot fremgår én stregkode.
                              • Når ovenstående er udført, mangler du blot at aflevere pakken i din lokale pakkeshop.
                              • På din returlabel fremgår det, hvilket forsendelsesfirma, pakken skal sendes med.

                            4. Reklamation, fortrydelsesret og returnering:


                            Hvad er Jeres returpolitik?
                                • Når du foretager et køb på Kvadrat at home, har du en 14-dages fortrydelsesret fra den dato, du modtager produktet. I tilfælde af at du ikke er hjemme, når chaufføren leverer din pakke, og den leveres ved din lokale pakkeshop, begynder din returret fra det tidspunkt du henter den i pakkeshoppen.
                                • Hvis du gør brug af din fortrydelsesret, skal du returnere produktet til os. Kontakt os venligst på hello@kvadrathome.dk og gør os opmærksom på, at du ønsker at annullere ordren. Udfyld dernæst den returformular, som du modtog med din vare og følg anvisningerne, som fremgår på formularen. Du skal returnere produktet senest 14 dage efter meddelelsen om, at du vil annullere købet.  
                                • Produkter skal returneres i en god og ubeskadiget stand. Hvis returnerede produkter viser tegn på beskadigelse eller brug, bortset fra hvad der er nødvendigt for at kunne fastlægge produktets egenskaber og funktioner, er du ansvarlig for ethvert værditab af et produkt. Du kan således miste retten helt eller delvis til at få tilbagebetalt købsprisen.
                                • Produktet skal returneres til følgende adresse:
                                Kvadrat A/S
                                Lundbergsvej 10
                                8400 Ebeltoft
                                Danmark
                                I tilfælde af returnering, vil der da være et returgebyr?
                                  • På Kvadrat at home tilbyder vi fri returnering til alle vores kunder.
                                  • Returguide:
                                      • Når du modtager din pakke, indeholder den udover din vare også en returformular. Venligst udfyld denne formular med den returkode, som bedst beskriver årsagen til, hvorfor du ønsker at returnere dit køb.
                                      • Genbrug den kasse, du har modtaget dit køb i og vedlæg venligst returformularen samt den vare, du ønsker at returnere.
                                      • I din pakke finder du også en returlabel, som du skal placere oven på den tidligere anvendte label, så der blot fremgår én stregkode.
                                      • Når ovenstående er udført, mangler du blot at aflevere pakken i din lokale pakkeshop.
                                      • På din returlabel fremgår det, hvilket forsendelsesfirma, pakken skal sendes med.
                                    Hvornår vil jeg modtage mine penge tilbage, efter at have returneret mine varer?
                                    • Efter at vi har modtaget varen/varerne i ubrugt tilstand, sender vi en e-mail, der bekræfter, at en tilbagebetaling af det betalte beløb vil blive udstedt til det kreditkort, der blev anvendt ved købet, inden for 1-5 hverdage.
                                    • Du kan læse mere om returpolitikken her. 
                                      Hvor lang tid har jeg til at returnere min vare?
                                        • Fra den dag du modtager din ordre, har du ret til at fortryde din ordre inden for de første 14 dage. I tilfælde af, at du ikke er hjemme, når pakken bliver leveret, og pakken derfor ender ved din lokale pakkeshop, vil din fortrydelsesret gælde fra det øjeblik du afhenter pakken i pakkeshoppen.
                                          Hvordan anmelder jeg en reklamation?
                                            • Hvis du ønsker at anmelde en reklamation, kontakt venligst vores kundeservice. For hurtigere betjening, beder vi dig om at have dit ordrenummer klar. I nogle tilfælde, vil vi bede om billeder af produktet, for at kunne gå videre med reklamationen.
                                            • Du kan finde vores åbningstider og kontaktoplysninger her.

                                              Retur af Ready Made Curtain

                                              • Vi tilbyder gratis returnering af vores Ready Made Curtain.
                                              • Da produktet er længere end standard fragtmål, kan det ikke returneres via en GLS Pakkeshop. Kontakt venligst vores Kundeservice team på tlf. +45 69151818 eller e-mail hello@kvadrathome.dk og de vil hjælpe dig med at booke din returforsendelse.For hurtigere betjening beder vi dig have dit ordrenummer klar. 
                                              • Vi gør opmærksom på, hvis produktet sendes tilbage, skal det være pakket forsvarligt. Du bærer risikoen for produktet under transport og er ansvarlig for, at pakken/produktet når frem i ubeskadiget stand, hvis den fulde købspris skal refunderes. Returnerede produkter skal være i god og ubeskadiget stand. 

                                              5. Reklamationsret, rengøring & vedligeholdelse samt installation:

                                              Hvilken reklamationsret er der på produkter?

                                              Sengetøj

                                                • Vi har to års reklamationsret på sengetøj.
                                                  Plaider
                                                    • Vi har to års reklamationsret på alle plaider.
                                                      Ready Made Curtains
                                                        • Vi har to års reklamationsret på Ready Made Curtains.
                                                          Clouds
                                                            • Vi har to års reklamationsret på Clouds.
                                                              Accessories
                                                                • Vi har to års reklamationsret på accessories.
                                                                  Puder
                                                                    • Vi har to års reklamationsret på puder.

                                                                       

                                                                      Rengøring & vedligeholdelse:

                                                                      Du kan finde vores vejledninger til rengøring og vedligehold af vores produkter her - 'Rengøring og vedligehold

                                                                      Installationsguides:

                                                                      Ready Made Curtains
                                                                      • Ready Made Curtain kit er designet så det er hurtigt og ligetil at installere. Installationsguide medfølger forsendelsen, ellers har du her mulighed for at downloade installationsguiden her.

                                                                         

                                                                        Clouds

                                                                           

                                                                          6. Service: Kontaktoplysninger og feedback

                                                                          Hvordan kontakter jeg Kvadrat at home, hvis FAQ’en ikke har besvaret mine spørgsmål?
                                                                            Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice via telefon på +45 69151818 

                                                                             

                                                                            • Kundeservices åbningstider:
                                                                              • Mandag – torsdag:                08:00 - 16:00
                                                                              • Fredag:                                   08:00 – 15:30
                                                                              • Weekender samt helligdage: Lukket
                                                                              Du kan også skrive en e-mail til os på hello@kvadrathome.dk og vi vender tilbage inden for 24 timer mandag-fredag.

                                                                                 

                                                                                Har du ideer og forslag til forbedring? Vi vil gerne høre fra dig -du kan kontakte os på:

                                                                                hello@kvadrathome.dk
                                                                                Tak for din tilmelding!
                                                                                Danish